diumenge, 15 de setembre del 2013

MANUALITATS FELINES!

Què? Ja teniu nom de l'aula? Per si de cas us han sortit els lleons... aquí teniu algunes idees que vam fer el curs passat:

En primer lloc la tapa:










 També van fer una mini-manualitat molt xula amb taps de plàstica:




Per últim, algunes idees més que he trobat tot navegant per la "red"!











Espero que l'inici del curs tant pels pares i mares com pels nens i, evidentment els mestres... hagi anat del tot bé!

BONA SETMANA A TOTHOM!




6 comentaris:

  1. Uauuuuuuuu Olga quin bon recull. Si un dia sóc la classe dels lleons ja sé d'on treure un grapat de bones idees. Fantàstic !!!!
    Jo aquest any començo una nova etapa faré Aula Acollida, estic molt il.lusionada i espero fer-ho lo millor posible. Ja us explicaré.
    Petons trempada i bona setmana !!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Ostres! Nous reptes!!! Espero que et vagi molt bé i que ens mantinguis al dia! Jo també tinc algun petit canvi però ja t'explicaré.
      Una abraçada de les grans! :O)

      Elimina
  2. Que xulos! M'agraden especialment els gots, i encara no hem fet res amb gots... ;)

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...